Tuesday, October 7, 2008

menyahut cabaran

Bismillah..
assalamualikum w.b.t
alhamdulillah..pada hari ni mlm 8 syawal aku berjaya membuat blog sendiri
main redah je ni
nama blog sume x pk pjg
tapi xpe lah
sume 2 x penting
yg penting aku dah maju setapak kehadapan
haha

Hasrat nak buat blog dh stat sem ni
bukan sekadar nka mengikut2
org lain ada blog aku pn sibuk nk ad blog
bukan2!
melihat ada kebaikan membuat blog disamping keburukan yg juga turut ada

selain 2 gak
ni sebagai menyahut cabaran diri utk menyalurkan pendapat2 peribadi
xkesah la psl apa pn
hal2 study, isu2 semasa, even masalah2 remeh
kita redah je (bak akte abg hakim)
ni pn menyahut cabaran sahabat2 gak

setakat ni dlu muqaddimah
tah ap la nk tulis lg lps ni

selamat hari raye
maap zahir batin

4 comments:

Unknown said...

Salam'alaik...

Tahniah dah berjaya buat blog jugak...
Hehe..smoga jadi blogger yg aktif...

Za'im Zaman said...

salam
ana nampak
faidhah dulu muka nya pucat2 bila sebut pasal blog
"saya x tau berblog~"
tapi pada hari ini
muka pucat2 itu
sudah tidak lagi pucat
bahkan ceria
kerana faidhah sudah berblog

teruskan usaha
ingat pesanan ana
jgn wt blog sesaja
jgn nak ikut orang
be yourself
jgn rigid kan blog anda kepada perkara tertentu sahaja

ceh
cam aku hebat je berblog..

Brother Badr said...

lps ni, isi borang persatuan blogger hensem.. amek borang kt ana ek.. ana presiden, pedot jadi su..

dOtZ aL-BanGi said...

smoga istiqamah dlm berblog...slamat berblog..

s/u persatuan blogger hensem