Tuesday, October 14, 2008

Kembara Sufi Vll

in team
gabung dua2= in tean+hijjaz
button yg cantik..ehem2


Maha Suci Tuhan yang menyusun baik setiap pergerakan alam
selawat dan salam ke atas junjunagn Mulia Nabi Muhammad s.a.w
11 oktober lepas dah berlangsung 1 lagi event kebiasaan yg dinanti2 peminat nasyid UTP
KS kali ni bw 1 kelainan= bukan konsert nasyid semata2 tapi ad gak prog carity kat umah anak2 yatim+pertandingan nasid IPT perak
Good Jb KS!
selain 2, ni la KS yg pertama yg kontrak jelas telah dipersetujui oleh Rakan Masjid n Medtech
well done RM! well done Medtech!!
moga dgn kontrak ni dua2 club lebih profesional+menguntungkan kedua2 pihak dr segi pengalaman ajk n kewanagn

program pagi KS aku x dpt turut serta sbb ada amal jamaie yg lebih tinggi aulawiyatnya
walaupun dlm hati aku terasa x dpt memenuhkan tanggungjawab as MT RM utk turun kat event2 anjuran RM. tapi aku bersungguh bli tiket konsert smpai wajibkan sahabat2 yg lain bli..bukti kesungguhan aku: jd 100 pembeli terawal..haha(walaupun ikut cable hajar)

malam konsert sgt best!
mulakan dgn bacaan quran..moga majlis diberkati
naik pule InTeam..walaupn dlu aku krg minat sbb byk sgt nasid jiwang..tp lps msg2 dh kawin ok la..naik gak minat aku kat inteam
suare diorg mmg power x ingat..tarik tinggi selamber je

then jemputan khas lak buat persembahan: adik2 rumah anak yatim
mmg diorg ad bakat besar..harmoni jadi, solo sedap, percusion pn ok la
teringat aku zaman2 kemilangan nasid aku dlu time skolah dgn team "nada Bai'ah"

naik plak pak cik2 Hijjaz
ni lagi mantap x ingat
suara munif mmg x ubah2 dr dlu..sedap gile
tambah plak dgn lawak2 diorg..smpai x larat nk gelak (wahkaka)
tp dlm2 gelak diorg masih selit2kn nasihat dan tazkirah
inilah medan dakwah..baguh demo baguh

Konsert ni overall bagus..masalah tenikal sket2 tu biase la
ade nye lagu2 selawat mmg sgt terkesan
ni la msnya nk ajak sume kembali menginagti manusia terangung
x lupa juga selalu memuji2 Allah Taala

tahniah komiti KS
tahniah juga pd hicom KS: abg ikhwan, Hajar, Hidayah n Amir
Gud Job..tahniah

2 comments:

aya hidayah said...

next year join la ks..=)

faidhah Hassan said...

dah selesa eventless
hehe